Saturday, April 24, 2010

Tujutõstjad

Suvalises järjestuses:

1. Jutukas bussijuht Portsmouthist Birminghami sõites. Rääkis tervele bussile põhjalikult ohutusnõuetest, tulekustutitest jms ning lõpuks teatas, et leave all the worrying up to me and just enjoy the ride :)
2. Valge habemega härrasmees, kes ülekäiguraja juures stoppmärki hoiab, et lapsed ohutult kooli saaks. Hõikas hommikul kell 8 nii rõõmsal häälel mulle Good morning, et terveks päevaks tuju hea :)
3. Isa helistas :)
4. Emale helistasin ise :)
5. Suurel staadionil oli täna jalkamatš. Kõik laulsid midagi, kui sealt mööda jalutasin :)
6. Päike paistab. Jätkuvalt!

2 comments:

  1. Palun natuke su postiivsust ka mulle, aitah:) aga vaga tubli oled!!!

    ReplyDelete
  2. heh nalja ka siis mul tuleb valja, et ikka olemas gmail:) aga kus sa seda teadsid enne mind on teadmata inf:) ja see millal ma selle tegin.... ma pean vist paar kuud puhkama, et see meelde tuleks...:D

    ReplyDelete